Min bloggliste

fredag 11. september 2009

"Maria-genser"


Det er OL i Vancouver i februar 2010. Dale har som vanlig designet fine plagg i den anledningen. jeg er gudmor til ei jente, Maria, som ønsket seg en genser. Ei rimelig bestemt ung dame når det kom til fargevalg. Dale hadde et nokså kjedelig fargeutvalg på sine gensre synes jeg. Svart, grått og lyseblått. Maria ville ha en i hvitt, så vi byttet ut orginalfargene med de fargene hun ønsket seg. Jeg synes slettes ikke at det ble noe dårligere. Og for å være litt smart, samt å lære seg litt etter flere prosjekter, har jeg denne gangen strikka ermene ferdig først... Har ellers en tendens til at en er så lei når en er ferdig med bolen, at en legger det vekk noen mnd... Men ikke denne gangen!


1 kommentar:

  1. Så flott den så ut da :-)
    må innom langeren min å kikke litt i heftet :-

    SvarSlett